jeudi, mai 31, 2007

non ao traballo!

pouco tempo despois fun á festa do primeiro
de maio. nunca entendera a festa do traballo.
pero que broma é iso da festa do traballo. A festa dos
traballadores os traballadores que fan festa. non me entraba
na cabeza qué podía significar a festa dos traballadores ou
a festa do traballo. nunca entendera por qué o traballo
debía ser festexado. pero xa que cando non traballaba non
sabía qué hostias facer. porque era un obrero é dicir que a
maior parte do día lo pasábao na fábrica. e o resto non podía
facer outra cousa que descansar para o día seguinte...

nanni balestrini

3 Comments:

Blogger Comandante Clelia said...

Nos deberíamos celebrar a festa da festa e así un día ir traballar.

3:45 PM  
Anonymous Anonyme said...

oes, ti non serás un peludo vello compañeiro? teño fortes sospeitas de que si. estou facendo, desde hai un par de meses, o meu pequeno camiño nisto dos blogs. quedas incluído na miña rede de mareas recorrentes!

9:55 PM  
Blogger Caufield said...

dacordo coa comandante!
:D

4:14 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home